niedziela, 11 maja 2014

Rozdział 41



 CZYTASZ=KOMENTUJESZ!!!
41. „Stay with me”


Kiedy już się ogarnęłam, wróciłam do pozostałych. Tack siedział ponury i popijał piwo. Wyminęłam go  poszłam do Zayn'a i Liam'a.
- Co jest?- zapytał Lolly.
- Nic, a czemu miało by coś być? - zapytałam obojętnie.
- Nie kłam.- pogroził mi Zaza. Poczułam łzy napływające mi do oczu. Musisz być silna, Dolly.
- Nie teraz.- usiadłam osobno od wszystkich. Zapaliłam szluga. Zaciągnęłam się. Moja samotność nie trwała długo. 
- Cześć.- dosiadł się uśmiechnięty Harry.
- Co taki szczęśliwy?- chciałam być miła.
- Ah nawet nie wiesz jaka ona jest cudowna... Sama widziałaś  jak ona wygląda. A jaka ostra... Jestem taki szczęśliwy- westchnął. Uśmiechnęłam się tylko. Zaczął mi się uważnie przyglądać.- Co ci jest?
- Nie będę mi psuła szczęścia.-wzruszyłam ramionami, a on mnie szturchnął. Westchnęłam.- Tack.
- A dokładniej?- uniósł brwi. 
- Zdradzał mnie z tą niebieskowłosą szmatą.- znów się zaciągnęłam.
- Nieee
- Oh tak. Ugh!- walnęłam w pień.
- Spokojnie. Oddychaj. Policz do dziesięciu. Uspokój się!
- O boże.- schowałam twarz w dłoniach.
- Zostaniesz ze mną?- spojrzałam na niego.
-Co?
- Zostaniesz ze mną a jakiś czas? Zamieszkasz? No wiesz o co mi chodzi... Proszę, proszę, proszę.- zrobił minę szczeniaczka.
- A Diana nie będzie zazdrosna?- chciałam go zdenerwować.  Na tym polegała nasza "miłość".
- HAHAHA. Jesteś strasznie zabawna. To chyba ty jesteś o mnie zazdrosna.
- O ciebie zawsze i wszędzie- cmoknęłam. Zaśmialiśmy się. 
- To jak?
- Bardzo chętnie.- pocałowałam go w policzek.
                                                  ***
- Możemy porozmawiać?- zapytał mnie Tack kiedy chciałam wyjść z naszeo wspólnego pokoju gościnnego.
- Nie.- złapał mnie za rękę.
- Zachowujesz się jak dziecko.
- To nie ja cię zdradziłam- wysyczałam w jego stronę i od razu tego pożałowałam. Zostałam spoliczkowana. Kiedy dotarło do niego co zrobił pobladł.
- Dolly ja
- NIENAWIDZĘ CIĘ !- wydarłam się i wybiegłam z domu. Muszę znaleźć się jak najdalej stąd. Z dala od niego...
----------------------------------------
Krótki, ale przed czasem. Co sądzicie ? Może być? Co uważacie o zachowaniu Tack'a? I o przyjaźni Harry'ego i Dolly? Czy Tack pożałuje swoich czynów? NN dodam do piątku wieczora prawdopodobnie. Proszę o komentarze, bo ostatnio jest ich mnie ;/    


3 komentarze: