piątek, 23 maja 2014

Rozdział 46



 CZYTASZ=KOMENTUJESZ!!!
46. „ Amazing”


Oczami Raven:
Po moich policzkach zaczęły płynąć łzy.
- Oj, kochanie… Czemu płaczesz?- zapytał.
- Nie wierzyłam, ze kiedyś znajdę osobę taką jak ty… Z która będę na zawsze…- pocałował mnie ponownie.- Chociażby to zawsze ma się skończyć w lipcu…- szepnęłam.
- Sądzisz, że przegramy?
- Tylko przez tą dziewczynę…
- Jaką dziewczynę?- uniósł brew.
- Dianę. Tę nową dupę Harry’ego. Ona nie jest zła. Bije od niej dobro. Wybierze je, a wtedy nie mamy szans.- myślał chwilę.
- Możesz mieć rację, ale wiesz co?  To nie jest ważne. Ważne jest to co tu i teraz. To, że jesteśmy razem. Na zawsze…
                                             ***
Kiedy wyszłam z pokoju było cicho. Znaczy jedyne dźwięki dochodziły z garażu. Ruszyłam w tamtym kierunku. Ujrzałam Huntera, Tristana, Con’a i moje brata. Oni grali i śpiewali. Głównie mój brat. Ale on jest utalentowany… Czemu nigdy wcześniej go nie słyszałam? Przestali.
- Proszę o bis.- uśmiechnęłam się.
- Dla ciebie siostrzyczko zawsze.- uśmiechnął się również.


I was walking away,
But she's so beautiful it made me stay,
I don't know her name,
But i'm hoping she might feel the same,
So here i go again
She's got my heart again

Tonight we'll dance,
I'll be yours and you'll be mine,
We won't look back,
Take my hand and we will shine,

Oh-oh-oh,
She needs a wild heart,
She needs a wild heart,
I got a wild heart,

Stay here, my dear,
Feels like i've been standing
Right here for years,
My minds beat up,
Tell me that you feel this,
And i won't give up
I won't give up

Tonight we'll dance,
I'll be yours and you'll be mine,
We won't look back,
Take my hand and we will shine,

Oh-oh-oh,
She needs a wild heart,
She needs a wild heart,
I got a wild heart, / x2

And I know it's late,
I know it's cold,
but come right here,
And i swear i'll never let you go,
The way you move it's wonderful,
Let's do it now,
'Cos one day we'll both be old,
Oh, woah, oh!

Tonight we'll dance,
I'll be yours and you'll be mine,
We won't look back,
Take my hand and we will shine,

Oh-oh-oh,
She needs a wild heart,
She needs a wild heart,
I got a wild heart, / x2
[The Vamps- Wild Heart]
- Wow…- to jedyne co udało mi się wykrztusić. Jednak potem:- Jak się nazywacie?- popatrzyli po sobie.
- The Vamps- uśmiechnął się Hunter, a ja się zaśmiałam.
Oczami Dolly:
Słyszałam ich piosenkę dla Raven. Była piękna… Po pewnym czasie zasnęłam. Śniło mi się, że siedzę w sukience na łące, a Tack z gitarą dla mnie gra i śpiewa. A potem się całujemy…
-------------------------
I jak wam się podoba? NN dodam do niedzieli. Szkoda, że komentarzy ubywa... No, ale cóż. Komentujcie proszę;p

3 komentarze: