sobota, 29 marca 2014

Rozdział 21



 CZYTASZ=KOMENTUJESZ!!!
21. „Party Time and Find Old Friends”


- Dolly, to nie powinno mieć miejsca.- powiedział z lekko załamanym głosem i opuścił taras. Stałam tak chwilę jeszcze wpatrując się pusto w gwiazdy.
-Czemu nie mogę być teraz z wami?- szepnęłam i wróciłam do łóżka. Tack leżał maksymalnie blisko ściany. Ja położyłam się na krawędzi. Zajebiście…
                                                     ***
- Pospiesz się.- mruknął Tack, wieczorem następnego dnia.
- Już idę.- warknęłam wychodząc z domu.- To tylko impreza. I tak na początku jest sztywno. Po co się spieszyć?
- Po to, że tak mówię.- warknął. Wsiedliśmy do samochodu i ruszył z piskiem opon.
- Przekraczasz dozwoloną prędkość.- powiedziałam.
- No i co z tego?
- No i to z tego, że policja karze nam zjechać na pobocze.- przeklął pod nosem i zjechał na pobocze.
- Jakiś problem panie władzo?- zapytał ze sztucznym uśmiechem.
- Przekroczył pan dozwoloną prędkość. Czy zażywał pan alkohol lub środki odurzające?
- Skądże.- powiedział.
- I tak musimy to sprawdzić.- czas działaś. Udałam, że ktoś do mnie dzwoni.
- Co?!- oboje spojrzeli na mnie.- Jeszcze nie teraz! Zatrzymała nas policja, bo Alex przekroczył dozwoloną prędkość! Jake wiem, że to ma być jedna z najwspanialszych chwil waszego życia, ale zrozum… Postaramy się być jak najszybciej.- udałam, że się rozłączyłam i zwróciłam się do Tacka- Jake chce się już oświadczyć Annabel… Och my nie możemy tego przegapić!- dramatyzowałam. Policjant westchnął.
- Jedźcie, ale macie nie przekraczać prędkości!- pogroził nam i wrócił do swojego pojazdu.
- Nie ma za co, a teraz jedź.- ruszył.
- Nie musiałaś.
- Ale chciałam.- mruknął coś pod nosem i przyspieszył. Droga minęła nam w ciszy…
                                                   ***
- Connor!- krzyknęłam i przytuliłam blondyna, który przy mnie był bardzo niski.
- Cece!- odwzajemnił uścisk.- Jak miło cię znów zobaczyć.
- Tak ciebie też- podeszliśmy do Raven, Huntera, Trisa i Bee. Oprócz naszej gromadki było pełno nieznanych mi osób. Muzyka głośno grała, było dużo alkoholu. Większość tego wieczoru spędziłam z Conem. Tacka mam w dupie. Co ja będę się nim przejmować? Pfff.. Poszłam do łazienki gdzie wpadłam na Bee.
- I jak tam?- zapytałam.
- Lepiej być nie mogło.- uśmiechnęła się. Widać, że Tristan dobrze na nią wpływa. Od razu lepiej się z nią gada.- A u ciebie?
- No całkiem nieźle ci powiem.
- Chodzisz z Connorem?- zapytała.
- Nie. Niby czemu?
- Bo wyglądacie jak para. A z Tackiem?
- Tym bardziej nie. A z nim niby czemu?
- Widziałam go, jest wściekły że bawisz się z Conem, a nie nim.- prychnęłam.
- Mam go w dupie. I on też powinien mnie mieć.
- Czemu?- zapytała z troską.
- Ahh nie ważne. Ja wracam.- posłałam jej uśmiech i wyszłam przed dom. Ten widok mnie zdziwił. Hunter, Tristan i Con świetnie się RAZEM bawili.

- Nie było mnie chwilę, a tyle się zmieniło.- zaśmiałam się.
- No widzisz. Ej Connor, chodź mi pomożesz.- pociągnął go za sobą Hunter, a ja sama zostałam z Trisem.
- Fajna impreza.- skomentowałam.
- Też tak uważam. Ej, Cece? Czy my kiedyś się gdzieś nie spotkaliśmy? Kojarzę cię, ale nie jestem pewien skąd.
- Wiesz, że ja ciebie też kojarzę?
- Pójdziesz ze mną na chwilę do mojego pokoju? Mam tam coś i muszę ci to pokazać.- pokiwałam niepewnie głową i ruszyłam z nim na górę. Zaczął grzebać w szufladach.- Mam.- pokazał mi starą fotografią, a ja ze zdumienia otworzyłam buzię. To ja…

-------------------------------------
No i jak wam się podoba nowy rozdział? Troszkę zaskoczeni? Może nawet bardzo? Proszę o komentarze. Są one dla mnie bardzo ważne. NN pewnie jutro, chyba że będzie mało komentarzy...
1. Jak teraz potoczy się akcja pomiędzy Trisem a Dolly?
2. Czy Con i Dolly będą razem?
3. Co będzie pomiędzy Tackiem a Dolly?

4 komentarze:

  1. 1. Będą przyjaciółmi
    2. Możliwe
    3. Pewnie się pochodzą ;)
    Czekam na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział nie spodziewałam się takiego obrotu spraw.
    Odpowiedzi na pytania :
    1. Stawiam, że zrobisz z nich rodzeństwo i będą przyjaciółmi.
    2. Oby nie chciałabym, aby była z Tack'iem.
    3.Na początku będą się zachowywać tak jak teraz, ale potem będą razem. MAM TAKĄ NADZIEJĘ.
    Pozdrawiam i życzę weny - Zuzia @Zuzupec PS Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest zreszta jak zawsze no a teraz pytanka.
    1.wydaje mi sie ze bee zobaczy to zdjęcie albo ich razem i zerwie z trisem.
    2. chyba nie będą razem
    3.Tack zaciągnie dolly gdzies i ją pocałuje i będą razem

    OdpowiedzUsuń