piątek, 6 czerwca 2014

Rozdział 53



 CZYTASZ=KOMENTUJESZ!!!
53. „ Sex”


Mamy marzec, a dokładniej połowę. Dzisiaj jest impreza na którą idę. Będą tam też moi dobrzy znajomi. W tym Tack i Cassie. Naprawdę ją polubiłam. Pomimo że jest jaka jest to naprawdę fajna dziewczyna. Ubrałam się w kieckę i szpilki.
- Oh, wow. Ale ślicznie wyglądasz- skomentowała Cassie.
- Dzięki.- posłałam jej uśmiech. Poszliśmy do klubu gdzie miała odbyć się pijana impreza. Już po godzinie byliśmy zalani.
- Świetnie się bawię, a ty?- zwróciłam się do Raven
- Pewnie. – poczułam czyjeś ręce na mojej talii. Odwróciłam się i zobaczyłam dobrze znanego mi chłopaka. Tack. Dałam się ponieść i tańczyłam razem z nim. Tak tęskniłam za bliskością jego ciała.
- Wracamy do domu?- wyszeptał mi do ucha.
- Mhm.- nie mówiąc nikomu wyszliśmy z klubu i zamówiliśmy taksówkę. Po piętnastu minutach byliśmy w domu. Zaniósł mnie do łóżka i zaczął rozbierać. Nie stawiałam się. Ja rozbierałam jego. Kochaliśmy się. Tęskniłam za tym. Tak bardzo tęskniłam…
                                                 ***
Kiedy obudziłam się byłam wściekła. Jak mogłam to zrobić?! Przecież my nie możemy być razem po tym co zrobił! Ubrałam się i zostawiłam mu kartkę.
„Tack. Nienawidzę cię, choć to była naprawdę wspaniała noc. Dolly” I wyszłam.
--------------------------------------------
Załamałyście mnie szczerze. 0 komentarzy... Dlatego taki krótki. jutro nn chyba 

2 komentarze:

  1. Dolly czemu to zrobilas skoro wiedzialas ze bedziesz zalowac tego. Tack bedzie zalamany gdy to przeczytam. Ale co mozna zrobic czekam na nn Pozdrawiam i zycze weny

    OdpowiedzUsuń